ספץ spetz

הגשת ערעור על קריאה

לפני הגשת הערעור, אנחנו ממליצים לך לצפות בסרטון הבא:

בטופס זה תוכל להגיש ערעור על קריאה שקיבלת. שים לב:
* ניתן להגיש ערעור על קריאה עבור קריאות שהופנו אליך ב7 ימים האחרונים.
* זמן הטיפול הוא 14 ימי עסקים מיום הגשת הבקשה ותשובה תשלח באמצעות sms ו\או דואר אלקטרוני. במידה ותאושר בקשת הערעור שלך המערכת תבצע זיכוי באופן אוטומטי בחשבונך ולכן אין צורך ליצור עמנו קשר נוסף בנושא.
* הגשת ערעור בנושא שאינו מופיע ברשימת סיבות הערעור ידחה באופן אוטומטי.
* הגשת מעל ל3 ערעורי סרק תביא לחסימה להגשת ערעורים עתידית.

כל איש מקצוע, ספץ!

אנחנו גאים ושמחים לשתף כי אלפי צרכנים משתמשים מידי חודש באופן קבוע בספץ. זאת בזכות נותני השירות הספצים שמצוים בה. אם אתה כאן כנראה שגם אתה ספץ!

ניהול הזמינות במערכת

הידעת? במערכת ספץ ניתן לעבור למצב "אי זמינות" ולא לקבל פניות מלקוחות בזמנים בהם אתה עסוק או לא פנוי לקבל עבודה. השימוש באפשרות זו פתוח לכלל נותני השירות בכל רגע נתון באמצעות ממשק הניהול או בsms.

רק באזורי הפעילות שלך

מערכת ספץ יודעת לחבר בכל רגע נתון את נותן השירות הרלוונטי ביותר לצרכן גם עפ"י הגדרת אזורי הפעילות של נותן השירות מבעוד מועד. כך תוכל תמיד להוסיף ולשנות אזורי פעילות ולהגיע ללקוחות חדשים.

ספצים מספרים

נפגשנו עם כמה אנשי מקצוע ספצים ושאלנו אותם על החוויה שלהם כנותני שירות במערכת ספץ. צפו בסרטון וגלו מה הם חושבים ומרגישים….

"מעולם, קבלת שירות לא הייתה חוויה כה איכותית, נעימה ויעילה, עד שהכרתי את ספץ"
ספץ

תפריט נגישות