הצורך בקבלת שירותים מגוונים ובפתרון בעיות ותקלות, הינו צורך יומיומי עבור הציבור כולו. אפליקציית ספץ גאה להפגיש את כלל הציבור, מיליוני אנשים, עם הדרך הקלה, היעילה והמיידית לקבלת בעל מקצוע או נותן השירות, הרלוונטי והמתאים ביותר, באמצעות אלגוריתם חברתי חכם, שבדומה ל"וויז" (Waze) ולמערכות המתקדמות בעולם מאפשר מתן מענה אופטימלי בתוך רגע לכל צורך שעולה. האפליקציה מאתרת עבור הצרכן כל פתרון שדרוש לו וחוסכת לו זמן יקר, בד בבד עם הבטחת איכות מרבית בפתרון.
אפליקציית ספץ מושתתת ביסודה על מאגר ידע נרחב ביותר של חברת ג'יפייג' בע"מ מפיקת מדריכי דף הזהב המגיעים לכל בית בישראל מאז שנת 2002, הכוללת בקרה מתמדת על אלפי אנשי מקצוע ובעלי מקצוע. בנוסף, נוספה מערכת לקליטה ומיון קפדנית ומתקדמת של המערך הטכנולוגי של אפליקציית ספץ (spetz). כל נותני השירות נמדדים בכל עת באיכות עבודתם ומידת שביעות הרצון של הלקוחות.
מכירים איש מקצוע אמין, איכותי והוגן המתאים להשתלבות באפליקציית ספץ? שלחו לנו את פרטיו באמצעות כפתור ה"צור קשר".
באמצעות ספץ ניתן לאתר אנשי מקצוע מומלצים במעל ל400 נושאי שירות שונים, בכל שירות שרק תרצו. לכן ספץ הפך להיות לחלק בלתי נפרד מהחיים של עשרות אלפי ישראלים וגם אתם עוד תתמכרו אליו. לרשימת נושאי השירות המלאה היכנסו לאפליקציית ספץ ולחצו על "רשימת נושאי השירות".
חברת Gpage Ltd ׁ(בעבר חברת דף הזהב בע"מ) הפועלת בתחום נותני השירות ובעלי המקצוע משנת 2002 ומפעילה לאורך כל השנים מוצר יציב, ותיק ומוכר בשם "דף הזהב" – מדריכים על גבי דפים ממוגנטים ממוקדים של בעלי מקצוע ושירותים לבית, המופצים בחינם כמעט לכל בית בארץ, אחת לשנה, בפילוח של 210 אזורים שונים, ל- 2 מיליון בתי אב.
ספץ מתחייבת לעשות כל שביכולתה על מנת לספק לציבור את בעלי המקצוע או נותני השירות האיכותיים והאמינים ביותר. לאחר כל קבלת שירות הלקוחות מדרגים באפליקציה את מידת שביעות רצונם. ככל שהתגובות תהינה טובות יותר, כך יעלה הדירוג של נותן השירות. בדרך זו הלקוחות בבית קובעים מי בעלי המקצוע ונותני השירות שיתנו את השירות ללקוחות הבאים, ומי שלא טוב – מודח.
אם למרות הכל נוצר כשל, ספץ מתחייבת לטפל מיידית בכל תלונה או אי הבנה ולהתרות בכל עסק או נותן שירות, אשר ינהגו באופן שאינו הולם ואינו תואם את אמנת השירות של ספץ. אנשי מקצוע אשר לגביהם תתקבלנה תלונות לא יכללו באפליקציה וכך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הטובים ביותר.
אפליקציית ספץ פועלת בכל יישוב בישראל – במקרים חריגים ביותר עלול להיווצר מצב שבעלי מקצוע מסוימים אינם זמינים בעיר מסוימת בנקודת זמן, זהו מצב חריג וזמני אשר התראה לגביו תתקבל במערכת והיא תפעל לתקנו מיידית.
בעת הזמנת שירות תוכלו לתזמן את מועד השיחה הטלפונית מאיש המקצוע ל"עכשיו" או לקבוע מועד מאוחר יותר.
ניתן להגדיר זמן מוגדר מראש כמו "מחר ב09:00" מתוך רשימת הזמנים המוגדרים אבל ניתן גם לבחור בזמן "אחר" ולהגדיר תאריך ושעה מדויקים. שימו לב, קביעת הזמן היא לגבי הזמן בו תרצו שאיש המקצוע יצור אתכם קשר טלפוני ולא הזמן שבו תרצו לקבל את השירות בפועל.
בספץ קיים מנגנון איתור ומיון חכם המבוסס בעיקרו על דירוג לקוחות קודמים. לאחר כל קבלת שירות הצרכן מדרג את איש המקצוע במגוון פרמטרים כמו מקצועיות, מחיר ותנאים, אדיבות, עמידה בלוח זמנים ועוד. בנוסף, המערכת משקללת לדירוג הלקוחות הקודמים פרמטרים נוספים המבוססים בינה מלאכותית כמו מהירות תגובה, זמינות, מיקום, חקר ביצועים ועוד.
לאחר קבלת השירות תתבקשו גם אתם, כמו הלקוחות האחרים, לחוות את דעתכם על איש המקצוע אשר נתן לכם את השירות. חוות הדעת שלכם תצטרף ותשתקלל בדירוג של איש המקצוע וכך בעתיד תיהנו אתם וגם שאר המשתמשים מהשירות האיכותי ביותר.
הציבור הוא זה שמדרג את אנשי המקצוע. לאחר כל קבלת שירות באמצעות אפליקציית ספץ הצרכן בבית נדרש לדרג את איש המקצוע עפ"י מספר פרמטרים שונים. הדירוג שמתקבל משוקלל עם דירוג הלקוחות הקודמים וכך מקדמים אנשי מקצוע טובים יותר. בספץ הדירוג הוא סגור ולכן רק מי שקיבל שירות יכול לדרג, ולכן אנשי המקצוע לא יכולים לדרג את עצמם.
לאחר פתיחת הפנייה באפליקציית ספץ, ניתן להיכנס למסך "הפניות שלי", בלחיצה על הפנייה הרלוונטית ניתן לקבל את רשימת אנשי המקצוע שהופנו אליי עם אפשרות לחיוג מהיר.
לאחר קבל שירות באמצעות ספץ, היכנסו בתפריט האפליקציה למסך "דרג איש מקצוע", בחר את הפנייה הרלוונטית לדירוג ואת איש המקצוע אשר נתן לך את השירות.
לאחר פתיחת הפנייה באפליקציית ספץ, ניתן להיכנס למסך "הפניות שלי", בלחיצה על הפנייה הרלוונטית ניתן לקבל את רשימת אנשי המקצוע שהופנו אליי עם נתוני הדירוג.
מיד עם פתיחת הפנייה באפליקציה, ניתן ללחוץ על כפתור "ביטול פנייה" והיא תתבטל מיידית. כמו כן במידה והפנייה מתוזמנת למועד מאוחר יותר, ניתן להיכנס למסך "הפניות שלי" ולבטל את הפנייה.
במודל העסקי של ספץ, אנשי המקצוע משלמים סכום קטן וקבוע על כל פנייה שנפתחה ע"י הצרכן בבית ונשלחה אליהם, אך לצרכנים בבית השירות הינו בחינם.
השימוש במילה בספץ הינו במגוון רחב של שפות, לדוגמא בעברית הפירוש של המילה במילון הינו "מצטיין בתחומו", ברוסית "מקצוען", בגרמנית מקור המילה spezielle אשר פירושה "מיוחד".
לא, השימוש בשירות הינו בחינם לצרכנים בבית וללא כל עלות.
לאחר פתיחת פניית שירות, אפליקציה ספץ מבצעת בדיקה מול הצרכן לצורך הבטחת השירות וזאת באמצעות שיחת טלפון קצרה המאמתת האם התקבל מענה מתאים או לא.
במידה ועדיין לא יצרו אתכם קשר או שתרצו לקבל הצעות מאנשי מקצוע נוספים, הקישו 2 בשיחת ווידוא המענה של המערכת. שימו לב כי שיחה מסוג זה תתקבל כשיחה חסויה ולכן הפקידו להיות זמינים.
לאחר פתיחת פניית שירות, אפליקציה ספץ מבצעת בדיקה מול הצרכן לצורך הבטחת השירות וזאת באמצעות שיחת טלפון קצרה המאמתת האם התקבל מענה מתאים או לא.
במידה ועדיין לא יצרו אתכם קשר או שתרצו לקבל הצעות מאנשי מקצוע נוספים, הקישו 2 בשיחת ווידוא המענה של המערכת. שימו לב כי שיחה מסוג זה תתקבל כשיחה חסויה ולכן הפקידו להיות זמינים.
היכנס למסך "הפניות שלי", בלחיצה על הפנייה הרלוונטית ניתן לקבל את רשימת אנשי המקצוע שהופנו אליך, לחץ על כפתור החיוג לשיחה מיידית עם איש המקצוע.
מועד ההגעה נקבע בתיאום עם איש המקצוע באופן ישיר, במידה ואין לך את מספר הטלפון של איש המקצוע, היכנס למסך "הפניות שלי", בלחיצה על הפנייה הרלוונטית ניתן לקבל את רשימת אנשי המקצוע שהופנו אליך, לחץ על כפתור החיוג לשיחה מיידית עם איש המקצוע.
ניתן למצוא את נושא השירות הדרוש לך באמצעות 2 דרכים: נסה להקליד את שם השירות המבוקש בשורת החיפוש, במידה ועדיין לא מצאת את שם השירות הדרוש לך לחץ על כפתור "רשימת נושאי שירות" ונסה לחפש תחת הקטגוריה המתאימה.
במידה והמערכת מתריעה שיש לך פניה פתוחה, אנא צור איתנו קשר באמצעות מסך ה"צור קשר" בתפריט האפליקציה ונחזור אליך בהקדם. שים לב, כי במידה וניסית לפתוח יותר מפנייה אחת באותו הנושא ובאותו הזמן, אנא המתן עד לקבלת שיחה מאיש מקצוע או היכנס למסך "הפניות שלי", בלחיצה על הפנייה הרלוונטית ניתן לקבל את רשימת אנשי המקצוע שהופנו אליך ותוכל ליצור איתם קשר באופן ישיר.
להצטרפות לספץ כאיש מקצוע לחץ כאן ומרכז העסקים של ספץ יצור איתך קשר בקרוב בנוגע להצטרפות ואימות פרטים.