שאלות ותשובות

הצורך בקבלת שירותים מגוונים ובפתרון בעיות ותקלות, הינו צורך יומיומי עבור הציבור כולו. חברת Gpage המפעילה את אפליקציית ספץ גאה להפגיש את כלל הציבור, מיליוני אנשים, עם הדרך הקלה, היעילה והמיידית לקבלת בעל מקצוע או נותן השירות, הרלוונטי והמתאים ביותר, באמצעות אלגוריתם חברתי חכם, שבדומה ל"וויז" (Waze) ולמערכות המתקדמות בעולם מאפשר מתן מענה אופטימלי בתוך רגע לכל צורך שעולה. המערכת מאתרת עבור הצרכן כל פתרון שדרוש לו וחוסכת לו זמן יקר, בד בבד עם הבטחת איכות מרבית בפתרון.

מערכת ספץ מושתתת ביסודה על מאגר ידע נרחב ביותר של חברת ג'יפייג' בע"מ, הכוללת בקרה מתמדת על אלפי נותני שירות ובעלי מקצוע, בכל רחבי הארץ מאז שנת 2002. לכך נוספה מערכת קליטה ומיון קפדנית ומתקדמת של המערך הטכנולוגי spetz. כל נותני השירות נמדדים בכל עת באיכות עבודתם ומידת שביעות הרצון של הלקוחות. אם ברצונכם להמליץ על בעלי מקצוע/נותני שירות מקצועיים, איכותיים והגונים, המתאימים להשתלבות במערכת spetz אתם מוזמנים למסור לנו את פרטיהם.

באמצעות ספץ ניתן לאתר אנשי מקצוע במעל ל400 נושאי שירות שונים, כמעט בכל שירות שרק תרצו. לכן ספץ יכול להפוך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלכם ואתם עוד תתמכרו אליו. לרשימת הנושאים המלאה תוכלו ללחוץ כאן.

חברת Gpage Ltd ׁ(בעבר חברת דף הזהב בע"מ) פועלת בתחום נותני השירות ובעלי המקצוע משנת 2002 ומפעילה לאורך כל השנים מוצר יציב וותיק, "דף הזהב" – מדריכים על גבי דפים ממוגנטים ממוקדים של בעלי מקצוע ושירותים לבית, המופצים בחינם כמעט לכל בית בארץ, אחת לשנה, בפילוח של 210 אזורים שונים, ל- 2 מיליון בתי אב.

ספץ מתחייבת לעשות כל שביכולתה על מנת לספק לציבור את בעלי המקצוע או נותני השירות האיכותיים והאמינים ביותר. לאחר כל קבלת שירות הלקוחות מדרגים במערכת את מידת שביעות רצונם. ככל שהתגובות תהינה טובות יותר, כך יעלה הדירוג של נותן השירות. בדרך זו הלקוחות בבית קובעים מי בעלי המקצוע ונותני השירות שיתנו את השירות ללקוחות הבאים.

אם למרות הכל נוצר כשל, ספץ מתחייבת לטפל מיידית בכל תלונה או אי הבנה ולהתרות בכל עסק או נותן/ת שירות, אשר ינהגו באופן שאינו הולם ואינו תואם את אמנת השירות של ספץ. נותני שירות או עסקים אשר לגביהם תתקבלנה תלונות לא יכללו במערכת וכך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הטוב ביותר.

בנוסף לשימוש באפליקציית spetz שאותה ניתן להוריד בחנויות האפליקציות לאייפון ולאנדרואיד. ניתן לגשת לשירות גם באמצעות חיוג בטלפון למספר 2144* (מערכת חכמה לזיהוי קולי), דרך האתר בכתובת www.2144.co.il , באמצעות שליחת מסרון (sms) למספר 2144 ובו שם השירות ושם היישוב בו תרצו לקבל את השירות וגם באמצעות בוט של פייסבוק בעמוד של ספץ – 2144 .

מערכת ספץ פועלת בכל רחבי הארץ – במקרים חריגים ביותר עלול להיווצר מצב שבעלי מקצוע מסוימים אינם זמינים בעיר מסוימת בנקודת זמן, זהו מצב חריג וזמני אשר התראה לגביו תתקבל במערכת והיא תפעל לתקנו מיידית.

בעת הזמנת שירות תוכלו להזמין השירות באופן מיידי או למועד מאוחר יותר. אתם תוכלו לקבוע שעה שבה אתם מעוניינים לקבל את פניות השירות.

ניתן להגדיר זמן מוגדר מראש כמו "מחר ב09:00" מתוך רשימת הזמנים המוגדרים אבל ניתן גם לבחור בזמן "אחר" ולהגדיר תאריך ושעה. שימו לב, קביעת הזמן היא לגבי הזמן בו תרצו שאיש המקצוע יצור אתכם קשר טלפוני ולא הזמן שבו תרצו לקבל את השירות בפועל.

בספץ קיים מנגנון איתור ומיון הבודק בכל עת את מיומנותם, מידת היענותם, מהירות תגובתם, איכות עבודתם ומידת זמינותם עבורך, של בעלי המקצוע ונותני השירות.

המערכת תאתר במיוחד עבורך את בעלי המקצוע האיכותיים ביותר והזמינים ביותר העומדים במיטב הקריטריונים בעת ביצוע הפניה. תוכלו להבטיח בכל פניה שתקבלו את הפתרון האמין והאיכותי ביותר.

לאחר קבלת השירות תתבקשו גם אתם, כמו לקוחותינו האחרים, לחוות את דעתכם ותגובתכם אשר תצטרף למערך המידע שילווה את נותן/ת השירות בעתיד וכך תיהנו ויהינו שאר המשתמשים מהשירות האיכותי ביותר.

כמו כן המערכת מזהה, אילו מבין בעלי המקצוע אמינים ביותר, זמינים לביצוע העבודה, מוכשרים לבצעה ברמה גבוהה ונמצאים באזורכם-ורק איתם יווצר הקשר.

מי שמדרג את בעלי המקצוע זה הציבור. לאחר כל קבלת שירות באמצעות ספץ הצרכן בבית נדרש לדרג את בעל המקצוע עפ"י מספר פרמטרים שונים. הדירוג שמתקבל משוקלל עם דירוג הלקוחות הקודמים וכך מקדמים אנשי מקצוע טובים יותר. בספץ הדירוג הוא סגור ולכן רק מי שקיבל שירות יכול לדרג, ולכן בעלי מקצוע לא יכולים לדרג את עצמם.

גלו איך זה עובד