ספץ spetz
ספץ spetz

בלוג ספץ.

איזה שירותים צריך להזמין בעת מעבר דירה?

לא טובים באריזה של חפצים או בגדים, אין לכם זמן לחפש קרטונים, צריכים לאחסן חלק מתכולת הדירה לפרק זמן כלשהו? לכל המשימות הללו ולעוד הרבה אחרות יש מגוון פתרונות ושירותים, במאמר זה תוכלו לדעת איזה שירותים הם המומלצים ביותר בעת מעבר דירה.

  • הובלה – העברה של חפצי המשפחה מדירה ישנה לחדשה. בעיני רבים מדובר בחוויה מסורבלת ומעיקה, ויש לה מאפיינים משלה – כמעט תמיד יש להעביר ציוד מגוון ושונה, שילוב של רהיטים כבדים עם חפצים שבירים. נסו לחשוב על כלל הדברים שנמצאים ברגע זה בביתכם ולראות כמה מהם יהיה פשוט לארוז, לאחסן ולהעביר לבית אחר ולכן חשוב לבחור חברת הובלות מומלצת וטובה בכדי להעביר את החפצים שלכם בצורה הטובה והבטוחה ביותר.
    תוכלו למצוא באפליקציית ספץ מובילים מומלצים לפי דירוג לקוחות קודמים באזורכם ולבחור במספר הצעות ובכך להשוות במחירים ביניהם.
    היכנסו לספץ ← בחרו ב"הובלות דירות משרדים ותכולה" ← בחרו את האזור והזמן המתאים לכם ← ולבסוף בהצעה אחת או מספר הצעות.

    חברת אריזה – במעבר דירה, אחד הדברים הקשים והמסובכים ביותר הוא לארוז את כל החפצים בדירה. שירות אריזת דירה, מאפשר לאנשים רבים לקבל נוחות בלתי מתפשרת לצד עבודה מקצועית, שהרי ידוע כי הובלות דירה הוא הליך מורכב שגוזל לא מעט זמן לדיירי הבית, אם זה למצוא דירה המתאימה לסטנדרטים שלהם ולאחר מכן גם לסדר את התכולה בדירה החדשה, כך ששירות זה יוכל לחסוך לבעלי בתים בעת מעבר זמן יקר.
    באפליקציית ספץ לאיתור אנשי מקצוע תוכלו לאתר נותני שירות מומלצים בנושא "אריזות לפני הובלה" לאחר מכן לבחור את האזור והזמן הרצוי ולסוף תוכלו לבחור במספר הצעות בכדי להשוות מחירים בין חברות האריזה שיצרו איתכם קשר.

שירותים מומלצים להזמנה בעת מעבר דירה
  • אחסון תכולת דירה –  בעת מעבר דירה קורה לעיתים שאנו צריכים לאחסן חלק מתכולת הדירה עקב מעבר לדירה קטנה יותר או לצורך שיפוץ של חלק מהדירה החדשה. היום יש מגוון של חברות לאחסון תכולת דירה בכל רחבי הארץ, אצלנו תוכלו למצוא חברות מומלצת על ידי דירוג לקוחות קודמים ובכך לחסוך לעצמכם זה חיפוש רב ולהנות מהשירות הטוב ביותר.
    היכנסו לספץ ← בחרו ב"אחסון תכולת דירה" ← בחרו את האזור והזמן המתאים לכם ← ולבסוף בהצעה אחת או מספר הצעות.

    חנויות ארגזים וקרטונים – למי שאין זמן לחפש קרטונים וארגזים אנו ממליצים לרכוש ציוד אריזה למעבר דירה במגוון החניות שהוקמו לצורך זה, תוכלו לקבל קרטונים וכל ציוד הכרחי למעבר – ישירות לביתכם, עם שליח.

 

פוטסים נבחרים

גלו עוד פוסטים מהבלוג של אפליקציית ספץ

ראיון ביזפורטל

ראיון: ביזפוטרל – Bizportal TV

צפו עכשיו: מנכ"ל החברה יוסי נבו בראיון לאתר ביזפוטרל – Bizportal TV על גיוס ההמונים שיצא לדרך, תכנית החברה לפריצה הגדולה עם אפליקציית ספץ בארץ ובעולם.

קרא עוד »
אפליקציית ספץ

עדכוני אפליקציה דצמבר 2018

הבלוג של ספץ עדכוני אפליקציה דצמבר 2018 אנחנו ממשיכים להתקדם ולשפר עבורכם את האפליקציה, גלו כל מה שחדש בעדכוני דצמבר 2018 למשתמשי האייפון והאנדרואיד. אז

קרא עוד »
שעת עומס

מה המצב הכי, אבל *הכי* קיצוני שנתקעתם בו, בלי איש מקצוע זמין?

דמיינו לכם את המצב הבא – השעה 8 בבוקר, שיא הפקקים באיילון ואתם בדרך לעוד יום עבודה עמוס. אתם נוהגים כהלכה ורוצים להגיע כמה שיותר מהר הביתה למרות הפקקים העמוסים ולפתע ממקום בלתי צפוי כובה לכם המנוע ואתם נעצרים באמצע הנתיב בלי יכולת לזוז.​

קרא עוד »
איך נפתרים מנמלים בבית

איך נפתרים מנמלים בבית?

הבלוג של ספץ איך נפתרים מנמלים בבית? קורה לעיתים שאתם מגיעים למטבח או יושבים במשרד ופתאום רואים נמלים בכל פינה, איך נפטרים מהן והאם ניתן

קרא עוד »
תחזוקת שטיח

ניקיון שטיחים – עשה זאת בעצמך

שטיח מהווה בבתים רבים פינת משחקים טובה לילדים או פינת ישיבה נהדרת אבל אחד הדברים היותר קשים היינו תחזוקה וניקוי השטיח עצמו, תחזוקה נכונה של השטיח תאפשר לכם לחיות בסביבה נקייה יותר ותשמור על סיבי השטיח לאורך זמן.

קרא עוד »

גלו איך ספץ עובד

כל הזכויות שמורות ל- Gpage ltd

תפריט נגישות