ספץ spetz
ספץ spetz

הבלוג של ספץ

איך להכין את הבית לחורף

החורף עוד לא הגיע אלינו אבל הוא בהחלט במרחק נגיעה, אז לפני שהחורף תופס אתכם בהפתעה ולא מוכנים הנה ארבעה דברים שחייב לעשות כדי להכין את הבית לחורף הקרב ובא.

  • בדיקת תקינותו של המזגן – בדרך כלל בחודשי הקיץ אנו משתמשים במזגנים לצורך קירור הבית. פעולות הקירור והחימום במזגן מתבצעות בדרכים שונות ולכן אם המזגן עובד על קירור זה לא אומר שהוא גם עובד על חימום וההפך ולכן לפני שמגיע החורף כדאי לנו לבדוק את פעולות החימום של המזגן בכדי שנוכל לחמם את הבית בימים קרים בחורף.
  • אטימת מקור נזילות – נזילות בחורף היא בעיה שאנו נעדיף להמינע ממנה כמה שיותר, בכדי להימנע מבעיה זו כמה שאפשר ולהקדים תרופה למכה, כדאי ואף מומלץ לבצע בדיקת אטימות של הגג ולוודא כי כל מקור אפשרי לנזילה נאטם כראוי.
    במידה ותהיינה דליפה בחורף, הקושי לטפל בבעיה יהיה גדול בהרמה בגלל מזג האוויר הקר המקשה על התייבשות חומרי האיטום כנדרש ובשל הגשמים העלולים לפתוח מחדש את הנזילה מחדש לעיתים קרובות.
איך להכין את הבית לחורף

 

  • תקינות דוד החשמל – קודם כל יש לוודא שדוד השמש מאובטח כראוי בגג הבניין, במידה ומשהו נראה לכם לא תקין הזמינו ישר איש מקצוע שיכול לבדוק וטפל בבעיה המידה ויש אחת. לאחר מכן כדאי לוודא שדוד החשמל פועל כראוי. מומלץ להפעיל אותו בשעות הערב כאשר השמש אינה מחממת את דוד השמש ובדקו את טמפרטורת המים בברזים השונים ברחבי הבית.

באפליקציית ספץ תוכלו למצוא את נותני השירות המומלצים ביותר, בזמן שלכם, באזורכם וכמובן לבחור במספר הצעות ובכך להשוות במחירים ביניהם וכל זה תוך פחות מדקה, את זה כבר אמרנו?

פוטסים נבחרים

גלו עוד פוסטים מהבלוג של ספץ

גלו איך ספץ עובד

כל הזכויות שמורות ל- Gpage ltd

תפריט נגישות