ספץ spetz
ספץ spetz

הבלוג של ספץ

מה ההבדל בין דוד שמש לדוד חשמל?

מים חמים בחורף הם כבר מזמן מוצר צריכה בסיסי בישראל, ישנם מספר הבדלים בין דוד שמש לדוד חשמלי, לפני שנחליט איזה דוד שמש כדאי לנו הנה דברים שרצוי לדעת.

  • צורת עבודה – דוד שמשמקבל את אנרגית השמש באמצעות הקולט על מנת לחמם את המים שבתוך מיכל הדוד עצמו, הוא עשוי מצינורות ברזל או צינורות נחושת והוא יותקן בדרך כלל על הגג והמים מתחממים מקרני השמש לעומת זאת, דוד חשמלי כולל מיכל ובתוכו גוף חימום האחראי על חימום המים שנמצאים במאגר.
  • יתרונות וחסרונות – היתרון הבולט של דודי השמש הינו חימום המים בחינם רוב ימות השנה לעומת זאת החסרון הגדול שלו שבימים שבהם קר קרני השמש אינן מספיקות לחימום המים. מנגד, היתרון הגדול של הדוד החשמלי הוא חימום מהיר וחוסר תלות בעונות השנה אך החסרון הוא עליות והוצאות גבוהות לעומת דוד השמש.
  • מחיר – התקנת דוד חשמלי תעלה באזור ה-3000 ₪, לעומת זאת התקנת של דוד חשמלי תעלה באזור ה-2000 ₪ לא כולל הוצאות טיימר. באפליקציית ספץ תוכלו להשוות בין המחירים שניתנים ע"י מתקיני הדודים על ידי בחירה במספר הצעות לדודי שמש וחשמל.
השוואה בין דודי שמש לדודי חשמל

אז בשורה התחתונה מה עדיף לנו?
בהתחשב בעבודה שאנו חיים במדינה חמה, דוד שמש יהיה הרבה יותר יעיל לטווח הארוך בעיקר כאשר מדובר בדוד שמש בעל יכולת חימום חשמלית המתווספת אל קולטי השמש.

באפליקציית ספץ תוכלו למצוא מתקיני דודים מומלצים לפי דירוג לקוחות קודמים, תוכלו להגיד את הזמן שיתקשרו אליכם עם הצעה, באיזה אזור תרצו את השירות וכמה הצעות תרצו לקבל ותוך פחות מדקה תקבל שיחה מטכנאי דודים המומלץ ביותר שזמין כרגע לעבודה.

פוטסים נבחרים

גלו עוד פוסטים מהבלוג של אפליקציית ספץ

ראיון ביזפורטל
חדשות
SpetzOfirAdmin1

ראיון: ביזפוטרל – Bizportal TV

צפו עכשיו: מנכ"ל החברה יוסי נבו בראיון לאתר ביזפוטרל – Bizportal TV על גיוס ההמונים שיצא לדרך, תכנית החברה לפריצה הגדולה עם אפליקציית ספץ בארץ ובעולם.

קרא עוד »
אפליקציית ספץ
החדשים
SpetzOfirAdmin1

עדכוני אפליקציה דצמבר 2018

הבלוג של ספץ עדכוני אפליקציה דצמבר 2018 אנחנו ממשיכים להתקדם ולשפר עבורכם את האפליקציה, גלו כל מה שחדש בעדכוני דצמבר 2018 למשתמשי האייפון והאנדרואיד. אז

קרא עוד »
שעת עומס
Uncategorized
SpetzOfirAdmin1

מה המצב הכי, אבל *הכי* קיצוני שנתקעתם בו, בלי איש מקצוע זמין?

דמיינו לכם את המצב הבא – השעה 8 בבוקר, שיא הפקקים באיילון ואתם בדרך לעוד יום עבודה עמוס. אתם נוהגים כהלכה ורוצים להגיע כמה שיותר מהר הביתה למרות הפקקים העמוסים ולפתע ממקום בלתי צפוי כובה לכם המנוע ואתם נעצרים באמצע הנתיב בלי יכולת לזוז.​

קרא עוד »
איך נפתרים מנמלים בבית
Uncategorized
SpetzOfirAdmin1

איך נפתרים מנמלים בבית?

הבלוג של ספץ איך נפתרים מנמלים בבית? קורה לעיתים שאתם מגיעים למטבח או יושבים במשרד ופתאום רואים נמלים בכל פינה, איך נפטרים מהן והאם ניתן

קרא עוד »
תחזוקת שטיח
Uncategorized
SpetzOfirAdmin1

ניקיון שטיחים – עשה זאת בעצמך

שטיח מהווה בבתים רבים פינת משחקים טובה לילדים או פינת ישיבה נהדרת אבל אחד הדברים היותר קשים היינו תחזוקה וניקוי השטיח עצמו, תחזוקה נכונה של השטיח תאפשר לכם לחיות בסביבה נקייה יותר ותשמור על סיבי השטיח לאורך זמן.

קרא עוד »

גלו איך ספץ עובד

כל הזכויות שמורות ל- Gpage ltd

תפריט נגישות