ספץ spetz

הבלוג של ספץ

כל מה שצריך לעשות לפני שנכנסים לדירת קבלן

רכישת דירה חדשה זהו עמד משמח ומרגש מאוד, לרוב ההמתנה בין רכישת הדירה עד למעמד כניסת הדירה הוא ארוך ולפעמים מייגע מאוד, למרות הרצון העז להיכנס לבית חשוב מאוד לבדוק את כל הפרטים בידרה ולראות שהקבלן עמד בכל ההתחייבויות שנתחמו עמיכם בזמן רכישת הדירה.

אז מה בעצם נדרש לבדוק?

  • רטיבות – גם בבניין חדש יכולה להיגרם רטיבות כתוצאה מהבנייה או כל גורם אחר ולכן חשוב מאוד לבדוק האם קיימים סימני רטיבות בקירות, התנפחות של שכבות טייח, כתמי מים או ריח קל של עובש, כל אחד מאלו יכולים להעיד על נזק פנימי שרק יכול להחמיר עם הזמן. במידה ואכן התגלה נזק כזה חשוב לאתר את הנזילה ולתקן אותה גם אם זה יגרור עיכוב בכניסת הדירה.
  • מפרט טכני – במעמד רכישת הדירה תקבלו חוזה מפורט ובו מופיע המפרט הטכני של אבזור הדירה הכולל בעסקה שביצעתם, חשוב לעבור בצורה טובה על החוזה ולוודא שכל מה שרשו בו אכן בוצע ומופיע בידרה שאתם עומדים לקבל. במידה וקיימים פערים בין החוזה למציאות, אתם צריכים לבקש מהקבלן להוסיף ולתקן את הכשלים שהתגלו.
כל מה שצריך לדעת לפני שנכנסים לדירת קבלן
  • ריצוף וחיפויי קיר – חשוב לבדוק שאין פגמים פיזיים במרצפות השונות כגון סדקים או שברים למיניהם וחושב לוודא שכל המשטח מונח בצורה ישרה ומפולסת עם מרחקים שווים ושהמילוי בוצע היטב.
  • איטום פתחים – דלתות וחלונות הדירה יכולים לסבול לאיטום לקוי שיכול לפגוע הן בטמפרטורת החדש והן באפקטיביות של מיזוג האוויר והחימום. מומלץ לעבור על כל הפתחים ולבדוק שהם אטומים היטב. שיטה ישנה אך מאוד יעילה לביצוע בדיקה כזו מתבצעת ביום שיש בו רוחות בו נדליק נר ונשים אותו לצד הפתחים הסגורים כדי לגלות חדירה של אוויר.

באפליקציית ספץ לאיתור אנשי מקצוע תוכלו לאתר מעל 40,000 אנשי מקצוע מומלצים לפי דירוג לקוחות קודמים במעל 400 נושאים שונים.

גלו עוד פוסטים מהבלוג של אפליקציית ספץ
ראיון ביזפורטל
חדשות

ראיון: ביזפוטרל – Bizportal TV

צפו עכשיו: מנכ"ל החברה יוסי נבו בראיון לאתר ביזפוטרל – Bizportal TV על גיוס ההמונים שיצא לדרך, תכנית החברה לפריצה הגדולה עם אפליקציית ספץ בארץ ובעולם.

קרא עוד »
אפליקציית ספץ
החדשים

עדכוני אפליקציה דצמבר 2018

הבלוג של ספץ עדכוני אפליקציה דצמבר 2018 אנחנו ממשיכים להתקדם ולשפר עבורכם את האפליקציה, גלו כל מה שחדש בעדכוני דצמבר 2018 למשתמשי האייפון והאנדרואיד. אז

קרא עוד »
שעת עומס
Uncategorized

מה המצב הכי, אבל *הכי* קיצוני שנתקעתם בו, בלי איש מקצוע זמין?

דמיינו לכם את המצב הבא – השעה 8 בבוקר, שיא הפקקים באיילון ואתם בדרך לעוד יום עבודה עמוס. אתם נוהגים כהלכה ורוצים להגיע כמה שיותר מהר הביתה למרות הפקקים העמוסים ולפתע ממקום בלתי צפוי כובה לכם המנוע ואתם נעצרים באמצע הנתיב בלי יכולת לזוז.​

קרא עוד »
איך נפתרים מנמלים בבית
Uncategorized

איך נפתרים מנמלים בבית?

הבלוג של ספץ איך נפתרים מנמלים בבית? קורה לעיתים שאתם מגיעים למטבח או יושבים במשרד ופתאום רואים נמלים בכל פינה, איך נפטרים מהן והאם ניתן

קרא עוד »
תחזוקת שטיח
Uncategorized

ניקיון שטיחים – עשה זאת בעצמך

שטיח מהווה בבתים רבים פינת משחקים טובה לילדים או פינת ישיבה נהדרת אבל אחד הדברים היותר קשים היינו תחזוקה וניקוי השטיח עצמו, תחזוקה נכונה של השטיח תאפשר לכם לחיות בסביבה נקייה יותר ותשמור על סיבי השטיח לאורך זמן.

קרא עוד »

גלו איך ספץ עובד

תפריט נגישות