ספץ spetz

הבלוג של ספץ

עדכוני אפליקציה דצמבר 2018

אנחנו ממשיכים להתקדם ולשפר עבורכם את האפליקציה, גלו כל מה שחדש בעדכוני דצמבר 2018 למשתמשי האייפון והאנדרואיד. אז מה חדש?

  • הוספנו לראשונה באפליקציה את רשימת הקטגוריות ונושאי השירות הכולל סליידר מהיר למציאת נושא השירות הרלוונטי. כמובן שאפשר בכל שלב להשתמש גם בשורת החיפוש.
  • מהירות זה שם המשחק! מהיום כאשר תקלידו בשורת החיפוש את שם השירות שאתם צריכים או שם היישוב בו תרצו לקבל את השירות ספץ ינחש אוטומטית את שם היישוב הרלוונטי וייקח אתכם ישר לשלב הבא. (אפילו בלי ללחוץ על כפתור ההמשך!)
  • פתחתם יותר מקריאה אחת לאותו נושא שירות? מהיום תקבלו התראה על כך, תוכלו ליצור איתנו קשר לסגירת הפניה הקודמת או לחזור לעמוד הראשי.
  • מאחורי הקלעים עוד שיפורי מהירות של מערכת ספץ עד שנצליח לשבור את מהירות האור. שיפורים יציבות, גרפיקה, חווית משתמש, שיפור האמינות לחיבור עם פייסבוק והצגת שם היישוב לפי שירותי המיקום ועוד. 

יש לכם רעיונות לגרסא הבאה? לחצו כאן וספרו לנו!

נתראה בעדכון הבא.
ספץ לשירותכם מיד.

סליידר אפליקציית ספץ
גלו עוד פוסטים מהבלוג של אפליקציית ספץ
חלומה של גברת ישראלי
החדשים

חלומה של גברת ישראלי

למי שלא ידע שמי הוא יוסי. שם מחייב. בתעודת הזהות, יוסף, על שם פותר החלומות.
כן חברים, חלומות, זהו יעודי בחיים. אלא שהחלטתי לשדרג את עצמי. לפתור חלומות זה למתחילים, היעוד שלי הינו להגשים אותם!

קרא עוד »
איך להכין את הבית לחורף
החדשים

איך להכין את הבית לחורף

החורף עוד לא הגיע אלינו אבל הוא בהחלט במרחק נגיעה, אז לפני שהחורף תופס אתכם בהפתעה ולא מוכנים הנה ארבעה דברים שחייב לעשות כדי להכין את הבית לחורף הקרב ובא.

קרא עוד »
כל מה שצריך לדעת לפני שנכנסים לדירת קבלן
הפופולריים

כל מה שצריך לעשות לפני שנכנסים לדירת קבלן

רכישת דירה חדשה זהו עמד משמח ומרגש מאוד, לרוב ההמתנה בין רכישת הדירה עד למעמד כניסת הדירה הוא ארוך ולפעמים מייגע מאוד, למרות הרצון העז להיכנס לבית חשוב מאוד לבדוק את כל הפרטים בידרה ולראות שהקבלן עמד בכל ההתחייבויות שנתחמו עמיכם בזמן רכישת הדירה.​

קרא עוד »
שירותים מומלצים להזמנה בעת מעבר דירה
הפופולריים

איזה שירותים צריך להזמין בעת מעבר דירה?

לא טובים באריזה של חפצים או בגדים, אין לכם זמן לחפש קרטונים, צריכים לאחסן חלק מתכולת הדירה לפרק זמן כלשהו? לכל המשימות הללו ולעוד הרבה אחרות יש מגוון פתרונות ושירותים, במאמר זה תוכלו לדעת איזה שירותים הם המומלצים ביותר בעת מעבר דירה.

קרא עוד »

גלו איך ספץ עובד

תפריט נגישות